|
www.pieknawroclaw.fora.pl Forum dla mieszkańców przy ul. Pięknej we Wrocławiu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti
Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piękna B Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:35, 07 Sie 2012 Temat postu: Harmonogram sprzątania nieruchomości |
|
|
Poniżej zamieściłem obowiązujący zarządcę zakres czynności utrzymania czystości. Jeżeli zauważycie jakiekolwiek niedociągnięcia proszę dzwonić do zarządcy i przesłać informację do zarządu.
Cytat: | I. Utrzymanie czystości w klatkach schodowych:
1.Codziennie w dni robocze zamiatanie klatek schodowych, mycie parterów i wind z użyciem środków zapachowych.
2.Mycie 1 raz w tygodniu klatek schodowych ze stopniami, balustradami oraz korytarzy na każdej kondygnacji z użyciem środków zapachowych.
3.Mycie 1 raz w tygodniu drzwi wejściowych na klatkę schodową i do pomieszczeń wspólnego użytkowania.
4.Mycie 1 raz na kwartał okien otwieralnych na klatkach schodowych i w pomieszczeniach wspólnego użytkowania.
5.Wycieranie kurzu, zdejmowanie pajęczyn ze ścian klatek schodowych, tralek, skrzynek na listy, grzejników – na bieżąco.
II. Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych:
1.Codziennie w dni robocze sprzątanie ciągów pieszych poprzez zbieranie śmieci z chodników, dróg dojazdowych, parkingów, ciągów pieszych, osłon na kontenery.
2.W porze zimowej usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników i ciągów pieszych na szerokość 1 m. Zakup i dostawa piasku oraz skrzyń na piasek. Koszt zakupu i dostawy skrzyń ponosi Zleceniodawca.
III. Utrzymanie czystości w garażach podziemnych:
1.Codziennie w dni robocze sprzątanie śmieci.
2.Sprzątanie 1 raz na kwartał automatem szorującym garaży podziemnych.
IV. Potwierdzanie wykonania czynności z pkt I - III:
1.Osoba wykonująca czynności opisane w pkt I - III jest zobowiązana do każdorazowego potwierdzania u pracownika ochrony obecnego na nieruchomości wykonania poszczególnych czynności.
2.Zarządca zapewni dysponowanie przez pracownika ochrony stosownym formularzem przeznaczonym do potwierdzania wykonania czynności opisanych w pkt I - III. Formularz powinien zawierać rubryki odzwierciedlające zakres czynności z pkt I - III.
3.Formularze są przechowywane u pracownika ochrony, a po upływie dwóch miesięcy od ich sporządzenia przekazywane Zarządcy do archiwizacji. Do formularzy ma wgląd każdy z właścicieli i członków Zarządu Wspólnoty.
4.Brak potwierdzenia wykonania czynności, o którym mowa w pkt 1 uważa się za niewykonanie tych czynności skutkujące niewykonaniem przez Zarządcę zobowiązania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:53, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobrze, że taki zakres czynności został ustalony. Mam jednak pytanie co z myciem okien nieotwieralnych. Rozumiem, że pani sprzątająca z takim oknem sobie nie poradzi, ale w klatce E (a pewnie dotyczy to też innych klatek) są tylko takie okna i są one coraz bardziej zabrudzone (prawdopodobnie nie były myte od oddania budynku). Czy są jakieś plany mycia tych okien?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|